درباره ما
پایگاه بچه غیرتی ها (بسیارجالب)
وبی بسیار جذاب با موضوعیت دین و فرهنگ که علاوه بر عنوان کردن مهدویت به عنوان های جالب دیگری از جمله خنده و داستان و ... پرداخته است. پایگاه بچه غیرتی ها پایگاهی بسیار جذاب که سعی در بروز رسانی روزانه دارد و پایگاهی است جامع.همه رو شامل میشه.چون هر کسی حتی اگه شاه لات هم باشه یه غیرت رو تو خودش حس میکنه.امیدوارم این وبگاه و پایگاه بتونه نقش موثری در جلب توجه شما داشته باشه و نیز بتونه به ظهور آقا امام زمان کمک کنه.امیدوارم مطالب مهدوی این وب بتونه تا حد بسیار چشم انگیزی، مخاطبان خود رو منقلب کنه.در پناه حق. لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنین. <از توجهتون ممنونم> ان شاءالله در بخش پیوند های روزانه وبلاگ های مذهبی قرار خواهد گرفت و با تبادل لینک هم موافقم. امیر حسین.
پروفایل امیر حسین.

خوراک وبلاگ ما
پیوندها
آرشیو ماهیانه

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار وبلاگ

(حدیث.خارج از وبم) مقام برادر بزرگتر
« أَلاَْخُ الاَْكْبَرُ بِمَنْزِلَةِ الاَْبِ ». برادر بزرگتر به منزله پدر است.
نوشته شده در شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 10:52 توسط امیر حسین. ،
برچسب‌ها: حدیث،
آثار انتظار
کسی که انتظار قیام مصلح جهانی را دارد ، در واقع ، انتظار انقلاب و تحولی را دارد که وسیع ترین و اساسی ترین انقلاب های انسانی در طول تاریخ بشر است ؛ انقلابی که همه شؤون زندگی انسان ها را شامل می شود. انتظار ، همیشه از دو عنصر نفی و اثبات تشکیل میشود ، یعنی ناراحتی از وضع موجود و عشق و علاقه به وضعیت بهتر . پس کسانی که در انتظارند اگر در ادعای خود صادق باشند باید این آثار در آنها آشکار شود: _______________________________________________________ 1-خود سازی فردی: منتظِر ،همیشه باید خود ساخته و آماده باشد .برای تحقق بخشیدن به چنین انقلاب عظیمی مردانی بزرگ ، مصمم ، نیرومند ، خودساخته ، شکست ناپذیر و دارای بینش عمیق لازم است. خود سازی برای چنین هدفی ، مستلزم به کار بستن برنامه های اجتماعی، فکری و اخلاقی است. _______________________________________________________ 2-خوسازی اجتماعی: منتظِر ، علاوه بر خود سازی خویش ، باید مراقب حال دیگران نیز باشد و علاوه بر اصلاح خویش ، در اصلاح دیگران و جامعه ی خود نیز بکوشد. در میدان مبارزه ، هیچ فردی نمی تواند از حال دیگران غافل بماند، بلکه موظف است هر نقطه ضعفی را که در هر کجا می بیند ، اصلاح کند و هر موضع آسیب پذیری را ترمیم نماید. _______________________________________________________ 3-حل نشدن در فساد محیط: یکی از آثار انتظار ،عدم تسلیم در برابر آلودگی های جامعه است. هنگامی که فساد فراگیر می شود و بیشتر مردم را به آلودگی می کشاند ،گاهی افراد پاک در یک بن بست روانی قرار میگیرند و از اصطلاحات ، مأیوس میشوند و فکر میکنند کار از کار گذشته است و دیگر امیدی برای اصلاح نیست . این نومیدی ممکن است آنان را به صورت تدریجی به فساد و همرنگی با محیط بکشاند. تنها چیزی که میتواند در آنها روح امید بدمد و به مقاومت و خویشتن داری دعوت کند ، امید به اصلاح نهایی و ظهور مصلح جهانی است. _______________________________________________________ 4-پایداری در برابر رهبری های فاسد و مبارزه با فساد: هر کس سرگذشت دستگاه های جبار بنی امیّه ، بنی عباس ، امویین اندلس ، سلاطین عثمانی و دیگر کسانی را که بر جوامع مسلمان به اسم اسلام و حاکم مسلمان ، در هند ، ماوراء النهر ، ایران ، مصر ، شام و نقاط دیگر آسیا ، آفریقا و اروپا مسلط شدند را بخواند ، می فهمد که چه وضع نا امید کننده ای پیش آمد که هدف های واقعی و اصولی اسلام ، بیشتر از رسمیت افتاد و اصلاً مطرح نبود .تنها چیزی که مسلمانان را در برابر این وضعیت نگاه می داشت و آنها را در حال اعتراض به اوضاع و تقاضای اجرای برنامه های اسلامی دلیر می کرد ، وعده های قرآن و پیامبر _صلی الله علیه و اله و سلّم_ بود که : این دین از بین نمی رود و آینده برای اسلام است .این وعده ها بود که مسلمانان را در برابر حوادثی مانند تسلط بنی امیّه ، جنگ های صلیبی ، هجوم چنگیز و سرانجام ، استعمار قرن اخیر، پایدار نگه داشت و مسلمانان را علیه آنان به جهاد و پیکار برانگیخت. بنابراین مسلمان ، تسلیم ظلم و فساد نمی شود و با ستمگران و مفسدان همراه و هم صدا نخواهد شد.
نوشته شده در شنبه 4 مرداد 1392 ساعت 23:59 توسط امیر حسین. ،
موضوعات: ویلای مهدویت، ،
برچسب‌ها: فرهنگ الفبایی، مهدویت، حرف آ،
آتش و دود
در نشانه های آخر الزمان آمده است : آتش و دودی که در خاور زمین بر می خیزد که تا چهل شب مشتعل می شود .قیامت بر پا نمی شود تا در یکی از وادی های حجاز ،آتش روان گردد . تعبیر سَیَلان و روان در مورد آتش محل تامل است، زیرا آتش هنگامی می تواند روان گردد که جسم ، سیال و مایع باشد و آن چیزی به جز نفت نیست. برخی از این آتش، تعبیر به منفجر شدن چاه های نفت کرده اند. امام علی -علیه السلام-میفرمایند:مردم با یک سلسله از نشانه های آسمانی بیم داده میشوند: 1- آتشی که در آسمان پدیدار آید ...در حدیث دیگری آمده است: عمودی از آتش در طرف مشرق آسمان پدید می آید که همه ی مردم روی زمین آن را میبینند. هر کس آن زمان را درک کند، برای خانواده اش مواد غذایی یک ساله را تامین کند.
نوشته شده در جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 7:25 توسط امیر حسین. ،
موضوعات: ویلای مهدویت، ،
برچسب‌ها: فرهنگ الفبایی، مهدویت، حرف آ،
حرف (آ).دوستان .منتظر دعاهای شما هستم.
>>>>>>>>>> آ <<<<<<<<<<
نوشته شده در جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 1:12 توسط امیر حسین. ،
برچسب‌ها: فرهنگ الفبایی، مهدویت، حرف آ،
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد